Uzņēmums aug un attīstās. Visi jaunie projekti un informācija mūsu Facebook lapā. Iet uz lapu >>>

 

Šobrīd izskatās savādi, ka ideja par šādu modernizāciju neienāca galvā apgāzēju konstruēšanas sākumā. Lai pie tās nonāktu bija nepieciešams izgatavot apmēras pussimts mašīnas.

Neskatoties uz to, 2016. gadā tika izstrādāta jauna “slīdošā” konteinera fiksācijas sistēma. Regulējamie konteinera fiksatori pārvietojās atkarībā no tā augstuma, pieņemot tā formu. Gadījumā, ja nākošais izmantojamais konteineris būs nedaudz lielāks vai mazāks apgāzējs būs spējīgs strādāt arī ar to.

Visas sparaugas būs nosegtas, produkts nekur neiespraugs un nonāks tur, kur jūs gribēsiet to izkraut. Gribat pāriet uz jaunu konteineru izmēru? Ar jaunu konteinera fiksācijas sistēmu tas ir iespējams!

Pēc biedrības NZRO pasūtījuma Eiropas Savienības līdzfinansējuma programmas ELFLA ietvaros mūsu kompānija izstrādāja un izgatavoja pirmo līniju preservu ražošanai.

Pie tam radikāli jauns nekas nav parādījies, ap desmitiem atsevišķām agrāk jau ražotām izstrādnēm tika apvienotas principiāli jaunajā tehnoloģiskajā līnijā.

Procesu vada svēršanas kontrollers kopā ar sensoru grupu. Visu komponentu dozēšana mainās plašā diapazonā, ļaujot mainīt taru, porciju, tilpumu un procesa ātrumu. Līnija ir principiāli jauna un intensīvā darba procesā var rasties aizrādījumi vai vēlējumi, kā arī līnijas trūkumi. Bet viennozīmīgi lielas priekšrocības ir kļuvušas skaidras jau līnijas testēšanā.

Līnija var darboties minimāli ar vienu operatoru, bet ar minimālu ražību.

  • Līnija der jebkādam preservu ražošanas tehnoloģiskam procesam.
  • Līnijas darba vietas dalās uz 5 iecirkņiem:
  • Sālītu vai svaigu zivju uzglabāšanas un padošanas iecirknis;
  • Zivju primārās sālīšanas iecirknis;
  • Preservu un ingredientu dozēšanas iecirknis;
  • Sālījuma izgatavošanas, uzglabāšanas un dzesēšanas iecirknis;
  • Spaiņu pakošanas un marķēšanas iecirknis
  • Laikam šis ir visgrūtākais un visneparastākais mūsu kompānijas projekts.
    Uz doto izstrādni un konstruēšanu tika veltīts viens gads, bet piestrādei un trūkumu novēršanai - vēl pusotrs gads. Tas, kas testos likās perfekts, strādājot reālos apstākļos nestrādāja.

    Nācās uzlabot gan savus megzlus, gan jau gatavus komplēktējošos. Paldies mūsu pasūtītājiem kompānijai “Verģi”par sapratni un stirpiem nerviem.

    Vairākus gadus mēs vērojām atvēršanas-aizvēršanas mehānismu darbību pie dažādu pusfabrikātu izbēršanas. Zīmējām, eksperimentējām, piestrādājām.

    Beidzot sanāca jauns svēršanas bunkurs ar izkrišanas sistēmu mūsu dozatoram. Strādā daudz reiz labāk! Žēl, ka maksā arī daudz reiz vairāk.

    Pēc 5 gadu hidraulisko konteineru apgāzēju ražošanas un pēc vairāk ka 30 izgatavotajam mašīnām, pēc Hansa Flex Hidraulika inženiera iniciatīvas tika modernizēta mašīnas hidrostancija.

    Massīvo nerūsējošā tērauda bāku nomainīja kompaktā plastmassas tvertne, tika izmainīta hidrovadības bloku uzstādīšanas sistēma, kas pataisīja staciju lētāku, kompaktāku un fukcionālāku, kas kopā ar kombinētu elektorvadību ļāva izmantot vienu staciju darbā ar veselu izpildmehānismu virkni.

    Dota produkcija ir SIA Lisna un SIA Verģi kopējās sadarbības rezultāts. Kompānija Verģi nodeva SIA Lisna rīcība vinčas paraugu, apkopoja šīs iekārtas trūkumus, ekspluatācijas īpatnības un vēlamus raksturlielumus.

    Nedaudz zīmējumu, apspriešanu un saskaņošanu un radās pirmā, mūsu uzskatā ļoti kvalitatīva nerūsējošā tērauda vinča.

    Bezšaubīgi, ka galavārds protams paliek pie Verģi specialistiem, izejot eksperimentus uz kuģa. Īpaša pateicība partneriem no Hansa Flex kompānijas, kuras specialisti izstrādāja racionālu hidropiedziņu.

    Tas, no kā mēs esam atteikušies visus iepriekšējos gadus nevajadzības dēļ, izrādījās ļoti efektīs, ērts un prakstisks - jauna defrostācijas kameras VKD-19 vadības sistēma.

    Mūsu izstrādāta sistēma ļava kontrolēt un mainīt temperatūru kameras iekšā jebkuros laika diapazonos, izveidot un saglabāt defrostācijas programmas katram produktam individuāli, palielināja mašīnas ražību, samazinot defrostācijas laiku.

    Šī izstrādne gaidīja savu pircēju veselus 5 gadus. Ideja uzbūvēt ratu “apgāzēju” radās pēc pirmā konteineru apgāzēja izmēģinājumiem. Bet nezināmu iemeslu dēļ neviens no defrostieru pircējiem nebija izlēmies to nokoplektēt ar ratu izkrāvēju. Un beidzot ELFLA līzfinansējuma projekta ietvaros šī ideja pārtapa reālā iekārtā. Principiāli nekā jauna un pārsteidzoša, bet 2-3 minūtes un rati ir iztukšoti.
    Par šīs izstrādnes iemeslu kļuva minimāla un nepietiekoša ražošanas līniju mehanizācijas zivju pirmapstrādes uzņēmumos.

    Mūsu izstrādātais svēršanas dozators pierādīja sevi ka universālā pusautomātiskā dozējošā iekārta, kas ātri var tikt pārregulēta uz vajadzīgiem svēršanas kritērijiem un jebkuram pakošanas prasībām.

    2010.gadā mūsu kompānija pēc SIA “Varita” tehniskā uzdevuma izstrādāja, izgatavoja un uzstādīja vibrošķirošanas līniju Baltijas reņģēm un brētliņām ar ražību līdz 10 tonnam stundā.

    Dotā vibrošķirotāja pamatā ir hidrauliskā spēka iekārta, kas ļauj nodot jebkuras svārstības nobalansētam vibrogaldam. Tas ļauj veikt šķirošanu atkarībā no zivju daudzuma un izmēra. Mūsu izstrādātājs šķirotājs pierādīja sevi ka visražīgākāis no šobrīd Latvijā izmantojamiem zivju šķirotājiem.

    Zivju karstā kūpināšana, izmantojot koka briketes. Pēc mūsu klientu SIA BUTE pasūtījuma un ELFLA programmas līdzfinansējuma ietvarot mūsu kompānija izstrādāja, izgatavoja un uzstādīja karstās kūpināšanas krāsni.

    Šī ir pirmā šāda veida krāsns, kas ir uzstādīta un veiksmīgi izmantota slēgtās telpās. Iekārta ir izgājusi visas atbilstības un drošības pārbaudes. Procesus, kas notiek krāsnī kontrolē elektronika, efektīvi virzot un sadalot gaisa plūsmas.

    Grūtu pārrunu rezultātā izdevās vienoties ar kompāniju Ammeraal Beltech par visu viņu sortimenta piegādi ar pēcapmaksas nosacījumiem un bez starpniekiem.

    Priecīgas ziņas ar lieliskām perspektīvām.

    Mūsidenu izveidojušajā situācijā ar izejvielu deficītu un šķiroto zivju rašanos ražošanas līnijās, radās nepieciešamība jaunu vēršanas konvejieru izstrādāšanā, ar jauniem tehnoloģiskiem uzdevumiem.

    Šķirošanas iespēja ievērīgi samāzināja kūpināšanai nederīgu zivju daudzumu, bet izejvielu deficīts lika pastiprināt kvalitātes kontroli un brāķēto zivju izmantošanu cita tipa konservos.

    Mēs izstrādājām jaunus tehnologiskus risinājumus un veiksmīgi realizējam tos vēršanas konvejieros.

    Mēs saņēmām pasūtījumu pēc mašīnas apkalpošanas pēc 2 gadu ekspluatācijas. Gultņa mājas un vārpstas savienojošās muftas neiztur nekādas kritikas. Labi ka tās vispār nostrādāja 2 gadus.

    Dažas nedēļas mēs pavadījām izmēģinot savus izstrādātos risinājumus un versijas. Sanāca ne uzreiz un krietni dārgāk nekā gatavs nopērkams risinājums.

    Bet mēs ceram, ka mūsu defrostieru pircēji novērtēs jaunu detaļu un mezglu kvalitāti un drošumu.

    Analizējot mazgāšanas mašīnu darbību, kas tiek izmantotas dažādās pārtikas rūpniecības nozarēs Latvijā, mūsu kompānija izvirzija uzdevumu modernizēt dotās iekārtas, izmainot šo mašīnu konstrukciju, uzliekot tās uz vienas universālas sūkņu bāzes, kas var veikt dažādu objektu mazgāšanu, no konservu kārbām līdz inventāra kastēm.

    Tā radās universālais mazgāšanas komplekss BM

    Uzkrāšanas tvertnes. sūkņu stacijas, ūdens filtrācijas sistēmas un daudzi citi tehniskie risinājumi ir identiski un universāli.

    Atšķirība ir pēdēja mašīnas izgatavošanas posmā iemontējamā mazgāšanas objektu padošanas transportierī un unikālās mazgāšanas sprauslās.

    Pielietotie tehniskie risinājumi ļāva īsā laika posmā piestrādāt mazgāšanas kompleksu, iegūstot visracionālāku un universālāku platformu šāda veida iekārtām.

    Saprotot iespējamu tirgus pieprasījumu pēc iekārtām standarta izejvielu un pusfabrikātu transporta taras apgāšanai pārtikas ražošanā, mūsu kompānija Eiropās Savienības līdzfinansēšanas programmas ELFLA ietvaros ir izstrādājusi un uztaisijusi pirmo hidraulisko konteineru apgāzēju.

    Visa konstrukcija un komponentes, ieskaitot hidrauliskos cilindrus ir izgatavoti no pārtikas rūpniecībā pielietojamā nerūsējošā tērauda. Tas garantē iekārtas darbības drošību un ilgmūžību paaugstināta mitruma apstākļos.

    Pierastā hidrauliskā sadalošā stacija tika nomainīta uz elektrosistēmu, kuras izmantošana izslēdz elektrodzinēja darbību tukšgaitā.
    Tas ievērojami ekonomē kā elektroenerģiju, tā arī mašīnas spēka iekārtas resursu, kuru pēc mūsu pasūtījuma izstrādāja kompānija Hansa Flex Hidraulika.

    Pirmais mūsu firmas eksporta pasūtījums gaisa pilienu defrostieris VKD-19 caurejošā tipa.
    Pasūtītājs “LeorPlastik”, Novogrudok, Baltkrievija.

    Kārtīgi pastrādājām! Gribas ticēt, ka tas ir tikai sākums.